Hoe controleer je de opslagcapaciteit?
De opslagcapaciteit is te vinden via: Instellingen > Algemeen > Opslag.
Je bespaart het milieu 227 gram ewaste
In 3 simpele stappen je device verkopen
1
Schat de waarde van je device
Bereken eenvoudig de waarde van jouw device. Door het invullen van de vragen kunnen we je direct een schatting geven.
2
Stuur je device gratis op Om je device eenvoudig aan ons te verkopen kun je jouw device zorgeloos opsturen met een gratis verzendlabel.
3
Inspectie en direct geld op je rekening Wanneer het device bij ons binnen is gaan onze specialisten aan de slag. Het device wordt grondig gecontroleerd zodat altijd de beste prijs krijgt.
9.0
5000+ devices verkocht
10/10
Makkelijk, snel & professioneel. Proces doorlopen in 1 minuut. Retourlabel uitgeprint, pakket afgegeven bij een PostNL punt. Binnen 2 dagen stond h...
Ivo Lindhout
Verkoop geverifieerd
10/10
iPhone vrijdagmorgen opgestuurd met PostNL en op maandag stond mijn geld op de rekening. Super goede service en snel. Het opsturen gaat ook van zel...
Christoff Eveline
Verkoop geverifieerd
10/10
Mijn telefoon opgestuurd en binnen twee dagen telefoon over mijn ingestuurd toestel dat het was goedgekeurd. De derde dag stond de uitbetaling 's m...
Irving Zeguers
Verkoop geverifieerd
10/10
Heel fijn en snel contact! Een super realistisch bod en het snelle schakelen als zeer prettig ervaren. De volgende keer zou ik mijn telefoon zeker ...
Dimitri Hooftman
Verkoop geverifieerd
10/10
Geweldige service! iPhone 12 ingestuurd voor inruil, goeie prijs gekregen voor de telefoon. Rechtvaardig en betrouwbaar. Binnen 24 uur het afgespro...
Steff D.
Verkoop geverifieerd
10/10
Supermakkelijk om je oude telefoon in te leveren. Het leverde zelfs nog een aardig geldbedrag op de aanschaf van een nieuwe te verzachten, ondanks ...
H. Hollander
Verkoop geverifieerd
Veelgestelde vragen
Hoe werkt het verkoopproces?
Het verkoopproces is eenvoudig. Selecteer het type apparaat dat je wilt verkopen > Beantwoord enkele vragen over de staat van je apparaat en eventuele accessoires > Ontvang een vrijblijvende offerte > Stuur je apparaat gratis naar ons op > Zodra we je apparaat hebben ontvangen en gecontroleerd, betalen we je uit.
Moet mijn apparaat in perfecte staat zijn om het te kunnen verkopen?
Nee, we accepteren apparaten in verschillende condities, inclusief gebruikssporen of defecten. Onze verkoopvoorstellen zijn gebaseerd op de staat van je apparaat.
Is het verkoopvoorstel dat ik ontvang definitief?
Het voorstel dat je ontvangt, is vrijblijvend, maar we streven ernaar om je de beste prijs te bieden op basis van de informatie die je verstrekt. Na ontvangst zullen we het apparaat controleren op uiterlijke staat, specificaties en eventuele defecten. Mocht aanvraag verschillen dan ontvang je een aangepast voorstel.
Wat als ik het niet eens ben met het voorstel?
Kunnen we het niet eens worden over het voorstel, dan ontvang je het toestel kosteloos terug. Algemene voorwaarden zijn hierop van toepassing.
Hoe moet ik mijn apparaat versturen?
We raden het aan om je apparaat te verpakken in een stevig doosje en dat loze ruimte wordt opgevuld met karton of iets dergelijks. Vervolgens kan je het verzendlabel op de doos plakken en je zending aanbieden aan de vervoerder. Bewaar je verzendbewijs goed.
Hoe maak ik mijn iPhone leeg voor verkoop?
Bij het verkopen van je iPhone is het erg belangrijk om je iPhone volledig te wissen voor verkoop, dit kan via onderstaande stappen: Maak een back-up > Log uit van iCloud > Stel iPhone opnieuw in, Wis alle inhoud en instellingen > Verwijder de simkaart
Hoe snel ontvang ik mijn betaling na het verkopen van mijn apparaat?
Zodra we je apparaat hebben ontvangen en gecontroleerd, streven we ernaar om je betaling snel te verwerken. Zodra alles is goedgekeurd, staat het geld binnen 1-2 dagen op je rekening.
Kan ik meerdere apparaten tegelijkertijd verkopen?
Ja, je kunt meerdere apparaten tegelijkertijd verkopen. Onze website maakt het gemakkelijk om meerdere apparaten toe te voegen aan je verkoopaanvraag.
Hoelang is het verkoopvoorstel geldig?
Het verkoopvoorstel dat je ontvangt, is twee weken geldig. Deze gaat in om het moment dat je de aanvraag indient.
Moet ik de originele accessoires en verpakking meesturen?
Het is niet altijd verplicht om de originele accessoires of verpakking mee te sturen, het beïnvloedt ook de inruilwaarde niet.
Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?
Je kunt contact met ons opnemen via het contactformulier op onze website of via de chat. Onze klantenservice staat klaar om je te helpen met eventuele vragen of zorgen.